Penjejak Tegar

Selesai sudah garapan cerpen saya. Sudah siap dicetak dan hanya menunggu waktu untuk dihantar semasa kelas terakhir Dr. Mawar esok.

Apabila membacanya kembali berulangkali, terasa kerdilnya saya dalam dunia penulisan ni. Masih terlalu mentah kata orang. Saya bermula pun agak lewat iaitu setelah menjengah alam universiti.

Bagi saya semasa berada di sekolah menengah adalah masa yang sesuai untuk bermula bagi mereka yang mahu berjinak-jinak dalam dunia penulisan. Tapi masih belum terlewat bukan?

Apapun, 30% keseluruhan markah untuk segmen Dr. Mawar telah selesai. Begitu juga dengan 30% untuk bahagian Dr. Misran. Sekarang tinggal lagi 40% untuk peperiksaan akhir.

Saya hanya berpandukan kepada nota2 kuliah Dr.Misran dan ilmu yang diperoleh dlm kelas Dr. Mawar memandangkan latar belakang pendidikan saya dalam bidang yg berbeza.

Namun itu bukanlah masalah yg besar. Semoga apa yg disyarahkn oleh mereka selama ini dapat sy luahkn di atas kertas semasa menjawab soalan akhir 4 November nanti.

Berkenaan blog pula, walaupun ia dibina semata2 untuk subjek ini tetapi sy tidak akan menutup blog ini. Saya akan cuba utk terus menulis di blog ini selagi punya masa dan kesempatan.

3 comments:

cerpen apa yg ko tulis.. simpan kat aku satu hardcopy, ble aku baca.. dan aku kritik sekali.. haha

This comment has been removed by the author.

hehe.. boleh..