Penjejak Tegar


di suatu petang yg nyaman....sedang saya syok2 tidor terasa ada sesuatu melompat atas kepala saya..


kendian, benda tu bergerak ke badan


rasa cam kena patuk kat perut..... takkan kutu kot?


bila toleh.... rupenyer si ijou, burung tecik yg tuan saya baru beli semlm


saya suruh ijou gi main jauh2, saya xmau kawan ngan dia....lagipun saya ngantuk giler ni


tapi dia xmau, and masih patuk2 saya


pastu masih nak naik atas bdn saya, berat gak si ijou ni.



tak lama kendian, saya dengor dia tgh patuk benda lain lak... rupanye mengerjakan hp tuan saya


saya pun jerit "Oi!rosak nanti, tuan marah lah".


dia melawan lak tu


masa saya nak luku kepala dia sedas, tuan saya lalu lak


akibatnye saya dihukum tanpa dipanggil utk membela diri


oh.... di manakah keadilan? bukan saya yg wat tuan~~

**diCOPYPASTE from my mailbox..!!!

6 comments:

serius sweeet!!
:)

ololo..inn0cent gilak:D
hehe

Hehe..
Kecian giler kat kucing tuh kan..
Ijoi tu nakal sngatlah..

hahha...kelakar gila..aku suka gambar dia nak luku kepala si hijau...hahhaha...comelll!!

buy phentermine cod phentermine online consult - buy phentermine online doctor

buy phentermine phentermine 37.5 online pharmacy - lannett phentermine 0597